Veelgestelde vragen

Welk probleem los je op met Tabletmenukaart.nl?

Het belangrijkste probleem dat je oplost door gebruik te maken van Tabletmenukaarten is: tijd.
Ongeveer 1/3 van de werktijd besteden obers aan het opnemen van bestellingen. Dat is dus 1 op 3 obers. Deze extra tijd kan je perfect inzetten voor het contact met de gasten. Door goed in te spelen op de wensen van jouw gasten zorg je voor meer tevredenheid. Tevreden gasten komen vaker terug en besteden meer.

Is de Tabletmenukaart niet erg onpersoonlijk?

Ja, de Tabletmenukaart is erg onpersoonlijk. De gasten laten bestellen met een ipad menu of digitale menukaart voegt niks toe aan menselijk contact. Tabletmenukaart zorgt er wel voor dat jouw gasten nooit hoeven te wachten op het doorgeven van een bestelling. Het goed opleiden van je personeel in gastvrijheid zorgt voor de perfecte samensmelting van hedendaagse techniek en menselijk contact.

Ik ben bang dat de bar of keuken het niet aankan. Nu kunnen we zelf doseren. Hoe werkt dat met Tabletmenukaart?

Het lijkt ons ook erg vervelend als het barpersoneel hard moeten werken voor hun salaris. Als je een volledige bezetting niet aankunt met de huidige keuken en bar kun je dat beter eerst oplossen door de verhouding productie t.o.v. aanbod beter in balans te brengen. In alle andere gevallen ervaren wij meer dan positieve resultaten voor zowel de bar als de keuken. Doordat iedere tafel zijn eigen tablet heeft waarmee op elk gewenst moment een bestelling kan worden doorgegeven, ontstaat een veel geleidelijkere stroom aan bestellingen dan in de meeste huidige situaties. Om dit te ervaren in de praktijk kun je het beste contact opnemen op 030 – 711 3232 voor een afspraak. Dan kan een consultant van ons dit proces met je doorlopen bij één van onze klanten.

Zijn jullie gekoppeld aan ons kassasysteem?

Tabletmenukaart.nl is gekoppelt met veel bekende kassamerken waaronder : Untill (dealers : Stroke, Janssen kassasystemen en UPTA), Index Hospitallity (kassasysteem : Aloha POS / NCR / TIM), ECash (Tonit kassasystemen), CSIPOS, MPLUS (Bolt kassasystemen), RevelApps en NTF Next To Food (o.a. bekend bij Kwalitaria).
Staat jouw kassasysteem er niet bij? Neem dan contact op om te vragen wanneer deze zal worden gerealiseerd. Ons telefoonnummer is 030 – 711 32 32.

Kan ik mijn huisstijl voeren?

Tabletmenukaart.nl is ontwikkeld om enkel de menukaart en huistijl te tonen van de locatie waar deze in gebruik is. Jouw gasten zien alleen jouw huisstijl en jouw menu aanbod. Als ik uit eten ga heb ik geen boodschap aan een merk waar ik op dat moment niks heb. Dan wil ik de look and feel zien van de horecagelegenheid. Daarom volmondig ja!

Vraag een demo aan

Vraag direct online een gratis demo aan en ontdek de voordelen van Tabletmenukaart.

gratis demo